Op reis - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jolien Mensink - WaarBenJij.nu Op reis - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jolien Mensink - WaarBenJij.nu

Op reis

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

14 Oktober 2017 | Nederland, Delft

Lieve allemaal,

Nu gaat het echt gebeuren. We beginnen straks met onze eerste malaria tabletten, de laatste wasjes zitten in de wasmachine en de koffers moeten vanmiddag echt dicht passen. Ik ben uiteraard al bijna klaar, maar Job moet nog beginnen. Dan knuffelen we nog even met Tijgertje en Belle (die vast ook genoeg knuffels zullen krijgen van Sanne en Erik de komende 2 weken) en vertrekken we naar Hoofddorp. Zondagochtend om half 11 vliegen we naar Kilimonjaro airport. Daar landen we rond 7 uur. We worden opgehaald en naar ons eerste verblijf in Arusha gebracht. Hier zijn we nog op tijd voor het diner. We blijven hier 1 nacht. De volgende ochtend komt er iemand van Leopard tours de reis met ons doorspreken en kunnen we aangeven dat we graag bij een Masai dorp willen kijken. Onze gids (driver) beslist dan waar op de route dit het handigst is. Vervolgens stappen we in onze jeep en vertrekken we naar Lake Manyara.
Hier lunchen we en als er tijd is zwemmen we even in het zwembad en hebben we nog een afternoon game drive. Tegen de tijd dat we in Lake Manyara zitten, zal ik proberen een nieuw reisverslag met jullie te delen.

Alvast bedankt voor het cadeau van Katinka en Martijn en Steyn en Suus voor de bijdrage van de entree naar Lake Manyara.

Tot snel,
Job en Jolien