nog 1 week - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jolien Mensink - WaarBenJij.nu nog 1 week - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jolien Mensink - WaarBenJij.nu

nog 1 week

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

07 Oktober 2017 | Nederland, Delft

Lieve allemaal,

Een week geleden alweer dat Job en ik zijn getrouwd. We hebben een perfecte dag gehad. Toen wij zaterdag thuis kwamen, lag daar een boek met daarin al onze cadeaus en lieve berichtjes die erbij hoorden. Elke dag blader ik het door en verheug me op de reis die we gaan maken. Via deze site zullen we proberen zoveel mogelijk reisverslagen te plaatsen (als het Afrikaanse internet dat toelaat).

Ons eerste cadeau (slippers voor Jolien) zijn inmiddels binnen. Wat een luxe dat ik gewoon 2 paar uit kon kiezen. Alvast bedankt daarvoor lieve kinderen uit mijn klas en mijn neefjes!

  • 07 Oktober 2017 - 19:00

    Paps:

    Alweer een week man en vrouw.
    Wat vliegt de tijd.
    Nog eventjes en het is 175 weken, ofwel 25 jaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

Wij gaan op huwelijksreis naar Tanzania en Zanzibar. Mede mogelijk gemaakt door al onze bruiloftsgasten. Hier zullen wij al onze verhalen met jullie delen.

Actief sinds 07 Okt. 2017
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 8165

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2017 - 27 Oktober 2017

Huwelijksreis

Landen bezocht: