Salvatory - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jolien Mensink - WaarBenJij.nu Salvatory - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jolien Mensink - WaarBenJij.nu

Salvatory

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

15 Oktober 2017 | Nederland, Delft

Hier zijn we dan!

Laten we beginnen bij de vlucht. Wat hadden we heerlijke plekken. We werden verwelkomt met een glaasje champagne en wat nootjes. Speciaal voor onze huwelijksreis. Al snel daarna kregen we een warme maaltijd als lunch. Tussendoor nog een lekker bakje ijs, dus goed verwend. Daarna even lekker geslapen. Toen hebben we even flinke turbulentie gehad, dan duurt een kwartier best lang. Daarna werden en lekkere pizza broodjes uitgedeeld. En toen was de vlucht alweer voorbij. Bij het uitstappen blijkt het dan buiten ineens 30 graden te zijn. Echt heerlijk. Zodra we het vliegveld op kwamen stond er al iemand te wachten om ons te wijzen naar de douane en de koffers. Dit ging allemaal redelijk vlot. Buiten stond Salvatory, onze driver voor deze week. Meteen in de auto al veel gepraat. Ondanks dat het al donker was, wist hij veel te vertellen. Het is hier heel donker. Best gek om ergens aan te komen en pas de volgende dag te zien hoe het eruit ziet. Salvatory rijdt gelukkig erg netjes en weet veel te vertellen. Job kan lekker met hem over politiek praten. Verder draagt ook Salvatory gewoon een trouwring en zelfs een gouden armband en een luxe horloge. Hij is 50 jaar en heeft een vrouw en 4 kinderen. Zijn oudste zoon is vorige maand getrouwd en ook net terug van honeymoon. We kwamen hem onderweg nog tegen. Hij werkt ook bij Leopard tours.
Na een uurtje kwamen we aan in de Moivaro logde. Nog even gegeten en daarna snel naar bed. De volgende ochtend namelijk alweer om half 9 op pad.

• 18 Oktober 2017 - 11:17

Henk:

O ja, vergeten. Kunnen jullie ook foto’s plaatsen. Geeft een nog beter beeld van jullie reis.